keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Hankintoja

Mä en tee koskaan postauksia siitä, mitä tai mistä olen jotain matskuja töihini hankkinut. Näitä näkee muissa blogeissa tosi paljon. Mulla on hirveän yksinkertaiset syyt siihen, miksi näitä ei mulla ole.
1. Mä hankin suurimman osain jutuista kirppiksiltä tai kierrätän muuten.
2. Mä tilaan netistä tavaraa, jolloin siitä ei tule niin hihkuttua, kun paketti saapuu.
3. Mä olen ihan liian laiska tekemään postauksia jostain mitä hankin.

Mutta nyt, nyt tämän kerran mun on suorastaan PAKKO tehdä poikkeus. Ensinnäkin mulla on liikaa aikaa ja toiseksi, mä olen löytänyt Elämäni Rakkauden. Tämä ei ole maksettu mainos.

Karnaluks!

Olen käynyt heidän myymälässään muutamia kertoja ja joka ikinen kerta se on ihan yhtä mahtava kokemus. Myymälä sijaitsee siis Tallinnassa. Joka ikinen kerta se on myös aivan yhtä hämmentävä. Kaikkialla on liikaa kaikkea, että kaiken voisi sulattaa edes kerralla. Mä rakastan tuollaisia myymälöitä!
Nauhaholistin taivas
Myymälä on ahdas, turha kuvitella ahtautuvansa sinne vahinkovankkureilla tai rollaattorilla. Ei onnistu. Siellä on myös kuuma. Eikä siellä käy kortti. Joka on hyvä, koska silloin on pakko miettiä budjetti etukäteen ja varata se summa käteisenä. Tosin olen kyllä joskus lähtenyt kesken kaiken automaatille hakemaan lisää rahaa, kun homma lähti lapasesta. Joka ikinen kerta siellä myös keksii tarvitsevansa "sitä tuota ja tätä" ja jälkikäteen miettii, että mitä tuli tehtyä. Niinpä minä menen sinne nykyään ostoslistan kanssa.

Eilen sitten taas oli keväisen Tallinna-päivän vuoro. Tämän kerran saalis on hyvin maltillinen, josta kiitän ostoslistaani. Mustaa nylon-nauhaa. Muutamaa koristenauhaa. Tarranauhaa. Vain yksi ompelulanka (jäin miettimään kyllä myöhemmin, että miksi ihmeessä vain yksi...). Heijastinta, muutamaa erilaista. Ja maailman kätevin puolakotelo.

Ja nyt ompelemaan!

-Heidi

P.S. Postilaatikossa odotti myös paketti ompelutarvikkeita, kun tulin kotiin illalla, joten nyt on mitä tehdä! Jos Karnaluksilla meni maltillisesti, niin sen nettitilauksen kanssa en sitten vissiin ollutkaan ihan niin maltillinen...Hups.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti