torstai 11. kesäkuuta 2015

Apuväline

Kun liikkuu kepeillä on melkoisen hankala kuljettaa mukanaan yhtään mitään. Etenkin jos on sellainen kuin minä, että suosii vaatteita, joissa ei ole taskuja.

Mä kaipaan vähän väliä kolmea asiaa.
Kirjaa.
Puhelinta.
Lääkkeitä.

Ajattelin, että teen pienen kassin, jota sisälläkin viitsii kuljettaa mukanaan (eli ei saa hiostaa) niin on kaikki sitten käsillä.

Tuumasta toimeen! Tosin olin laiska ja oikaisin, en tehnyt vuorta. Nyt kassi on sisältä ruma ja mua harmittaa.



No, vuoren puuttuminen ei ole iso juttu, koska uusiksihan tämä menee jokatapauksessa. Tästä tuli kamalan kiva ja hieno ja kaikkea, mutta kirja ei mahdu pussiin! Olisikohan ehkä kannattanut mitata eikä vaan tehdä "kirja on suunnilleen tuon kokoinen"-menetelmällä... Heh.

Käyttää mä tätä kuitenkin aion. Saa toimia mun kivana kesäkassina, sinne mahtuu se puhelin ja ne lääkkeet, laitetaan siis sinne lompakko ja ostoskassi ja suunnataan kauppaan!

-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti