maanantai 3. kesäkuuta 2013

Kasseja kesään.

Olen monesti haaveillut kirppiksillä ja vastaavilla vaeltaessani kesäisestä kassista puisilla kahvoilla. Monesti olen niitä löytänytkin ja yhtä monesti pettynyt, koska ovat auttamattoman pieniä minun tarpeisiini. Tavaraa, kun pitää mahtua yhden jos toisenlaista mukaan, kun jonnekin lähden. Pitkän aikaa sitten löysin kerran retkelläni ne pelkät kahvat (melkoisen isot jopa) ja pakkohan ne oli ostaa. Nyt vihdoin sain tehtyä kahvoihin kassin! Vihdoinkin minulla on pirteä kesäkassi, johon mahtuu minun mittapuullanikin kaikki tarpeellinen. Tästä tuli oikein kiva!
Tein vielä sisäpuolelle pienen taskun tarranauhalla puhelinta varten. Jospa se sitten ei hukkuisi aina kassinpohjalle muun tavaran sekaan.

Ja kun vauhtiin olin päässyt, saatoin myös loppuun pitkään työpöydälläni pyörineen kauppakassin Jedin kuvalla.

Nyt pakkaan kesäkassiini kauppakassini ja suuntaan kauppaan!

-Heidi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti